De laatste uutjes in Nederland - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Nicole Verbeek - WaarBenJij.nu De laatste uutjes in Nederland - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Nicole Verbeek - WaarBenJij.nu

De laatste uutjes in Nederland

Door: nicoleverbeek

Blijf op de hoogte en volg Nicole

07 November 2011 | Nederland, Tiel

Het aftellen is begonnen, nog minder dan 12 uur en ik ben op weg naar Sydney. De zenuwen beginnen nu toch wel een beetje te komen, al had ik verwacht dat ik echt geen hap meer door mijn keel kon krijgen. Tot nu toe valt het allemaal nog mee;).
M'n tas is (min of meer) ingepakt en hij gaat wonderbaarlijk genoeg ook nog dicht. Ik hoop maar dat ik alles heb, maar met een visum, ticket, creditcard en paspoort kom je eigenlijk al heel ver. Het gekke is dat ik me afvraag waarom ik überhaupt zoveel zooi heb. Eigenlijk heb je niet meer nodig dan in je tas past:P.
Maar ik hou er nu gelijk weer mee op, alle telefoons gaan en er staat visite voor de deur.
Ik ben heel beniewd waar ik morgen rond deze tijd ben!

  • 08 November 2011 - 00:49

    Mark..:

    Hee ik wens je een hele goede reis!
    En geniet er van!
    Ik ben nu in airlie beach! Super hier!!

    Enjoy

  • 08 November 2011 - 02:15

    Tijmen:

    Veel Succes!!!

  • 08 November 2011 - 08:29

    Kris:

    Veel plezier!
    xxx

  • 08 November 2011 - 10:02

    Jacinte Berentsen:

    Hee Nicole,
    Ik wens je een geweldige reis met super veel mooie en nieuwe ervaringen. Lekker genieten van alles!
    Lieve groetjes, Jacinte

  • 08 November 2011 - 18:16

    Dietmar:

    Hoi Nicole,

    Leuk bericht en ik ben heel benieuwd naar je ervaringem. Ik volg je op de voet!
    Na het webrengen vanochtens heb ik het best zwaar gehad vandaag, het was emotioneler dan ik dacht. Ik mis je nu al, hoewel ik dat meestal niet zo snel uit.
    Maar goed, het zal vast wennen, en ik wens je nogmaals heel veel plezier en succes toe daar "down under". Hou ons op de hoogte! We leven allemaal met je mee, en houden van je!

    Groet, en heel veel liefs,
    papa!

  • 09 November 2011 - 04:25

    Liora:

    Hahaha nou ik ben er nu al achter gekomen dat ik te weinig mee heb. Ik mis mijn nagellak, laptop enz. al. En ik had best 3 ipv 2 bikini's mee kunnen nemen bijvoorbeeld. En nog een paar extra jurkjes of zo.
    Maar heeeeel veel plezier!! En wie weet tot snel!
    xxx

  • 10 November 2011 - 03:00

    Frans Jansen:

    Hey nicole, goed om te lezen dat je nu alsnog gaat, veel plezier, geniet ervan, dat doen wij ook hier!
    Misschien kom ik je nog ergens tegen!

    Succes!

  • 11 November 2011 - 14:01

    Rikie Mulder:

    Hoi Nicole,
    Steeds moet ik er aan denken dat je nu zo ver weg bent.
    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Hoi allemaal, Langzamerhand komt het moment nu toch steeds dichterbij: 4 oktober vlieg ik naar Sydney. Een flinke reis voor iemand die West-Europa nog nooit uit is geweest. M'n backpack staat al op m'n kamer, klaar om ingepakt te worden en me gedurende acht maanden gezelschap te houden. Nog even genieten van de zomerdagen in Nederland en dan de reis van m'n leven maken!

Actief sinds 21 Juni 2011
Verslag gelezen: 740
Totaal aantal bezoekers 87632

Voorgaande reizen:

08 November 2011 - 13 Juli 2012

Going to a land Down Under

Landen bezocht: